ایران سبز
ایران سبز

ایران سبز

صعود بزرگ

 

 دقیقه ۵۹ رضا قوچان نژاد از اشتباه دفاع کره استفاده کرد  

و از یک موقعیت کم اثر بهترین موقعیت را برای خود ایجاد کرد  

و با ضربه دقیق و فنی دروازه کره را باز کرد تا ایران  به جام جهانی برود 

به کجا داداش  

جام جهانی  

نظرات 3 + ارسال نظر
چریغ چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:55

مطلب شما در چریغ کار شد.
با تشکر

چاکریم

صابری چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:47

سلام خوب هستید میگم من امشب هر چی سعی کردم واستون فیسبوک رو درست کنم نشد فیلتر شکنم خراب بود حالا فیلتر شکن رو که عوض کردم واستون درست میکنم

چادرخاکی یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 17:36 http://basij-hoda.blogfa.com

سلام
چرا تیم والیبال رو نمی گید؟
تبریک میگم به خاطر برد والیبالیست های قهرمان کشورمون
انشاالله شاهد پیروزی های بعدی ایران باشیم

درود بر دلاورمردان والیبال

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.