ایران سبز
ایران سبز

ایران سبز

ماه میهمانی

رمزها در رمضان است، خدا می داند برتر از فهم و گمان است، خدا می داند موسم بندگی چشم و زبان و گوش است نه همین صوم دهان است خدا می داند بار عام و، همه مهمان خداوند کریم ماه آزادی جان است، خدا می داند

حجاب

ای خواهرم!

قبل از هر چیز استعمار از سیاهی چادر تو می ترسد،

تا سرخی خون من.

شهید محمدحسن جعفرزاده

باران

باران همیشه مرا سحر می کند.

من در صدای باران گم شدم. 

امروز بسیار گریستم

سیاهی

ﮐﺎﻓﯿـﺴﺖ ﻓﻘﻂ ﺑﻪ ﺍﺷﺎﺭﺕ ﯾﮏ ﻧﺴﯿـــــﻢﻣـﻮﺟﯽ ﺑﯿــﻔﺘﺪ ﺩﺭ ﺳﯿــــــﺎﻫﯽ ﭼـــﺎﺩﺭ ﺗـﻮﺁﻥ ﻭﻗﺖ ﻣﯽ ﺑﯿــﻨﯽ ﮐﻪ ﻓﺪﺍﯼ ﺗﻮ ﺷﺪﻥ

ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﺁﺭﺯﻭﯼ ﮐﺴﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﭼﺸﻢ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ

ﺧﺎﮐﯽ ﺷﺪﻥ ﭼﺎﺩﺭﺕ ﺭﺍ ﺑﺒﯿﻨﻨﺪ …

امام زمان

 

 

 این  نمونه عشق واقعی وزلال به امام زمان (عج)است 

 

 حسرت همچین عشقی به دل آدم میمونه

بی بی سی (BBC)

 راستی چرا مردم ایران واسه BBC تره هم خورد نمی کنن؟ 

                              

گفت: شبکه «بی‌بی‌سی» از اینکه خبرنگارش در میان مردم با بی‌محلی روبرو شده و ملت این شبکه را جاسوس و دروغگو و نوکر ملکه انگلیس نامیده‌اند حسابی عصبانی شده است.

گفتم: مگر بی‌بی‌سی در ایران خبرنگار دارد؟

گفت: مدیر بخش فارسی بی‌بی‌سی هم گفته است ما در ایران خبرنگار نداریم و خبرنگاری که با آرم بی‌بی‌سی به میان مردم رفته بود خبرنگار بی‌بی‌سی نیست.

گفتم: مردم چه می‌دانستند که او خبرنگار بی‌بی‌سی نیست! بنابراین اعتراض شدید مردم به او نشان‌دهنده عمق دشمنی و بی‌اعتمادی مردم ایران با این شبکه انگلیسی است.

گفت: ولی مدیر شبکه بی‌بی‌سی می‌گوید؛ این ماجرا نمی‌تواند باعث دلسردی ما شود!

گفتم: به یارو گفتند؛ چه نشسته‌ای که بابات مُرد و یارو گفت؛ راستشو بگین، حتما سرما خورده نمی‌خواهید راستشو بگین،... بگین! من آمادگیش‌رو دارم!