ایران سبز
ایران سبز

ایران سبز

امروز نباید تعجب کنیماز...!!!!

چند روز پیش به اصرار یکی از دوستان در محیطی بظاهر علمی حضور پیدا کردم و با تعجب به گفت و گوی میان اساتید روشنفکر گوش می کردم،چند روز قبل تر نیز در محیطی دانشگاهی بحثی در گرفت در زمینه هنر و سینما و باز با حیرت بحث ها را نظاره گر بودم. بعد از تأمل به نتایجی رسیدم که خدمت شما عرض می کنم:
http://s5.picofile.com/file/8105483376/330px_Noori_Sheikh_Fazlollah.jpg
زمانی که تمام دستگاه تعلیم و تربیت و فرهنگ ما نتوانسته شیخ شهید،فضل الله نوری را که حاضر نشد بخاطر حفظ جان زیر پرچم اجنبی برود ، معرفی کند ؛ امروز نباید تعجب کنیم از کسانی که حرکت خائنانه‌ی پناهی و ستوده را در گرفتن جایزه‌ی وطن فروشی در یک سفارت بیگانه کم اهمیت و شاید باعث افتخار جلوه دهند و در دستگاه های مربوطه نیز اراده ای برای برخورد نباشد!
امروز نباید تعجب کنیم که فرهادی اسکار گرفته،آرزو و قله‌ی هنر و سینمای ایران باشد و برخی برای او سر و دست بشکنند ولی شهید آوینی را نشناسند. دیگر کسی نمی داند که آوینی در سالهای آخر حیاتش توسط مدیریت سیستم فرهنگ و هنر آن زمان که امروز داعیه‌ی آزادی دارند به شدت بایکوت شده بود و حتی در صداوسیما ممنوع الصدا و تصویر بود(!) ولی آوینی با فلان رسانه‌ی بیگانه مصاحبه نکرد و دوره راه نافتاد تا در پاریس و لندن و نیویورک با پز و ژست برترین مستند ساز جنگ جایزه های رنگارنگ بگیرد،مقصد آوینی فکه بود و شهادت...
کسی نمی داند فلان آقای جایزه گرفته با پول دولت و فیلم ساخته به سفارش و حمایت دولت و معروف شده با رانت دولت ، کاری نکرده جز یک جمله اینکه قدقدش اینجا بوده و تخمش را جای دیگر گذاشته...کسی امروز دیگر نمی داند که از کدام طریق با حضرات آشنا شده و این افراد کهکشانی از کجا آمده اند در حالی که کشور در خفقان و سانسور شدید اخبار است! کسی نمی داند فیلم فرانسوی چطور با حمایت ایران در اسکار شرکت می کند؟!
کسی امروز نمی داند همت و باکری چه کسانی بودند و چطور فکر می کردند و اگر بودند چه می کردند؟ از نظر آنها همت و باکری حتماً در یکی از سفارت های غربی برای احقاق حقوق از دست رفته بشر در ایران تحصن می کردند!
امروز نباید تعجب کنی که آقایی از طریق ویدیو کنفرانس ایران را با کره شمالی مقایسه کند در حالی که از بلایی که سر شوهر عمه‌‌‌ی کیم یونگ اون آوردند بی خبر است! راستی اگر ایران کره شمالی بود با کدام ویدیو کنفرانس و وسیله ارتباطی سخنرانی می فرمودید و اصلاً جرأت اظهار نظر داشتی؟
امروز نباید تعجب کنیم که بانیان فتنه صیهونیستی 88 طلبکار مردم و نظام شده باشند و 9 دی را در حمایت آشوبگران بدانند!
امروز نباید تعجب کنیم که بنام دمکراسی ، عصاره فضائل ملت یعنی مجلس را منحل کنند و شورای نگهبان را به توپ ببندند تا دیکتاتوری نشود!
امروز نباید تعجب کنیم که ایستادگی ملت ایران و تمام پیشرفت های حاصل شده با وجود تمام کارشکنی ها و فشارها هیچ شمرده شود و یا با ارفاق زیاد برحسب اتفاق قلمداد شود و روزی نباشد که آرزوی رضاخان را نکنیم!
امروز نباید تعجب کنیم که خیانتهای غرب به ما فراموش شده باشد و مقاومت جانانه ما مایه‌ی شرمساری و حقارت باشد که چرا سی و پنج سال است باج نداده ایم!
امروز نباید تعجب کنیم که دانستن زبان انگلیسی مایه فکر و خرد است و زبان فارسی پشیزی ارزش ندارد و مهم تر اینکه لبو فروش و راننده تاکسی حق اظهار نظر ندارند!
امروز نباید تعجب کنیم که انرژی صلح آمیز هسته ای ما نباید چرخش بچرخد چون تهدید ایران و ایرانی و جهان است و بخاطر هلوکاستی موهوم باید 200 کلاهک هسته ای را بیخ گوشمان تحمل کنیم!
امروز نباید تعجب کنیم از اینکه گفتن از یزیدیان زمانه افراط گری باشد و مستحق سرزنش باشی!
امروز نباید تعجب کنیم از اینکه عده ای که تا دیروز می خواستند افکار خمینی کبیر(ره) به موزه تاریخ برود ، شده اند مدافع امام(ره) و بیت ایشان!
امروز نباید تعجب کنیم چون همه چیز را فراموش کرده ایم و قرار است باهمه دوست باشیم حتی دشمنان خدا و بشر! *
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.