ایران سبز
ایران سبز

ایران سبز

تولدم

شب تولد من است و من در بهت و حیرت گذر از این روز ها...اما متفاوت تر...

یک سال دیگر از جوانی ام گذشت{-60-}....

در سالی که برای من گذشت   

خوشی ها و ناخوشیهایی بود

خداوند در اسفندی عزیز هدیه ی گرانبهایی به من عطا نمود

که آن هم نیمه ی گمشده ی من بود.

همسری خوب و مهربان.... 

محبتش را با دنیا عوض نمیکنم...

خدای خوبم از تو میخواهم هدیه ای که در این روز به من میدهی  

درخت محبتی نسبت به هم باشد

که زندگی مان را شیرین کند حتی در سختی ها...

همســـــرم همیشه به یادت باشد  

 حــــتی اگر غذای شبمان نان خشـــکی بیش نبــــود

برایم مهم نیست

چون وعده یاری خداوند در سوره نور آیه 32"...اگر فقیر و تنگدست باشند،

خداوند از فضل خود آنان را بی نیاز میسازد،خداوند گشایش دهنده و آگاه است."

برایم مهم است که زندگی مان همیشه با عشق باشد...

خدای من همیشه بهترینِ زندگی ام را برایم حفظ کن.

و به من یاد بده درست زندگی کردن و گذشت را...

در آخرین سفری که به پابوس امام مهربانی ها رفتم 

از او خواستم که این زندگی را خودش ضمانت کند

چون من یقین دارم که دستان انیس النفوس تنها سهم آهو نیست.

حال که از دعای امام رضا (ع) دو فرزند نازنین دارم

خدای من  

حال و آینده ی ما را زیباتر کن،

آمین یارب العالمین


3992478f0c2c811300005630094fb4cf.jpg


دست های خالی من دخیل دل پاکتان...

برای من و خانواده ام دعا کنید

ان شاءالله که خیلی زود نیمه ی گمشده ی  همه ی مجرد ها نصیبشون بشه. 

و خدا چند تا وروجک ماه  بهشون بده   

انشاءالله

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.