ایران سبز
ایران سبز

ایران سبز

یک سوال مهم

در شرایطی کـه تلاش دولت بـرای تشـویق و دعـوت مردم به انصـراف از دریافت یارانه نقـدی به اوج رسـیده است، ابهـامات ماجـرای انصراف خود حاج حسن از دریافت یارانه نقدی همچنان باقی است. 

این خبر خیلی خیلی زیبا  چندی پیـش با آب و تاب فراوان در رسانه های متعلق به جناح دولت منتشر شد اما این اقدام ناشیانه بیش از اینکه تبلیغ به نفع انصراف از یارانه باشد، در ایجاد ابهاماتی جدید موثر واقع شد.  

 

 

سوال اونم سوال مهم

سوال پـیش آمده این است که  که آیا حاج حسن ، تا زمـان انصـراف یعنی بهمن ماه ۹۲ یارانه دریافت می‌کرده است؟  که جواب آن بله است ...

و سوال جدی تر این اسـت که اگر حاج حسن ، یا هریک از مسئولان فعلی دولت تدبیر و امید تا به حال یارانه دریافت کرده اند، چگونه است که دریافت یارانه توسط افراد متمول در دولت قبلی بلااشکال بوده اما بعد از زمان آغاز به کار دولت یازدهم ناپسند شـده است؟ 

حاج حسن  در زمان دولت قبلی به عنوان عضو شـورای عالی امنیت ملی با چندین مسئولیت رده بالا و به گفته خودش عضو هیئت عملی، فرد متمولی محسوب می‌شد اما انصراف او از دریافت یارانه این ابهام را ایجاد کرده است که او از ابتدای اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها تا دی ماه گذشته ۳۷ یارانه نقدی از دولت سابق دریافت کرده است.

با یک حساب سرانگشتی روحانی و همسـرش، ۳ میلیون و ۳۶۷ هزار تومان یارانه در مدت مذکور از دولت قبل  دریافت کرده‌ اند.

با این وجـود، و در حالی که بسیـاری از مسئولین متمول فعلی در دولت قبلی از یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی نیز چشم پوشی نکرده‌اند، دولت چگونه انتظار دارد افرادی با توانایی های مالی به مراتب پایین تر این اقدام را انجام دهند؟ 

 

البته من امیدوارم مردم به مسئولان اعتماد کنند .البته نه مثل اعتمادی که امثال حاج حسن به دولت قبلی کردند...  

بیایید برای ساختن ایرانی سبز پشت سر رهبری همه و همه تلاش کنیم . 

نظرات 1 + ارسال نظر
حافظ یکشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 23:19

احسنت..اتفاقا من هم همین رو به دیگران عرض کردم...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.