ایران سبز
ایران سبز

ایران سبز

خان طومان

 

خان طومان چیست؟!
خان طومان کیست؟!
خان طومان کجاست؟!
لبنان است یا عراق؟
سوریه است یا ...
هر جا که هست، یقینا از دیشب برای من و تو نامی خواهد شد فراموش نشدنی!
از دیشب که جسته و گریخته اخبار درگیری در شهر خان‌طومان در حومه جنوبی شهر حلب سوریه را دنبال می‌کردم، 

 متعجب بودم که چقدر سنگ شده ام!
دیشب که من و تو، راحت زیر نسیم خنک پنکه و کولر خفتیم که داغ نکنیم، چه داغها بر چه دلها نشست!
دیشب که من از شدت لذت خواب و رفع خستگی خر و پفم بلند بود...
دیشب که بسیاری زیر نم قشنگ باران لذیذانه خفتند...
کسانی بودند!
- بله بــــــودند، چون امروز دیگر نیستند
- که زیر باران گلوله تا صبح مقاومت کردند!
از دیــــشب
چه نوعروسانی که بیوه گشتند
چه کودکان معصومی که یتیم گشتند
چه چشمانی که منتظر بر در نشستند
چه پدر و مادرهایی که برای سلامت بازگشتن فرزند خود، صلوات نذر کردند
و چه بچه هایی که هنگام بازگشت از مدرسه، تصویر پدر خود را بر بالای در خانه خواهند دید.
و اینها همـــــه
برای این است که
ایران نشود سوریه و عراق
ناموسمان به تاراج نرود
دینمان به غارت نرود
کشورمان نشود جولانگاه تروریستهای خارجی داعشی
خاکمان نشود پایگاه جنایتکاران غربی
و مــــــن
و تـــــــو
و مـــــــا
مثل دیشب
راحت و آسوده بخوابیم
و خیالمان راحت باشد
کسانی هستند که در اوج عشق، از پدر و مادر و زن و فرزند خود بریده‌اند
تا مــــــا
در امنیت کامل به سر بریم
حال می خواهد بفهمیم یا نفهمیم!
آنها به وظیفه عقلی و شرعی و میهنی خویش عمل می کنند
حتی اینکه عده‌ای ریشخندشان بزنند و بگویند
ماهی ده‌ها میلیون تومان حقوق می‌گیرند
ذره ای در ایمان آنها خلل ایجاد نخواهد کرد
درست همچون ۸ سال دفاع مقدس

درود بر غیرتشان

بارون

امروز داره بارون میاد ....خدااااااااااااااااااااااا 

خداااااااااااااااا دوست دارن  

وای  

وای، باران باران
شیشه ی پنجره را باران شست
از دل من اما،
چه کسی نقش تو را خواهد شست؟!
آسمان سربی رنگ،
من درون قفس سرد اتاقم دلتنگ
می پرد مرغ نگاهم تا دور،
وای، باران، باران
پَرِ مرغان نگاهم را شست...

شعبان

 

چه زیبا و با شکوه است این ماه که نامهای با برکت شما عزیزان شعبان  

را نورانی کرده است.  شعبان ماه توست ای والا پیامدار!

بتدا از حسین بگویم که مظهر عشق و انسانیت است و اوست چراغ هدایت و کشتی نجات ما. 

 این عناوین برای این است که بیش از این شرمنده ات نباشم مولا.

حال می نویسم از ابوالفضل جانباز دشت کربلا که نامش تداعی گر مهربانی و ایثار است  

و برای روز جانباز برای ما غفلت زده گان همین کافی است که لحظه ای به یاد جانبازانی بیفتیم که  

سرفه هایشان شده  هق هق شب های  مادر و ای کاش می شد برایشان کاری کرد.

 سر انجام از نام زیبای سجادمی نویسم که مناجات های عاشقانه و عارفانه اش در بین قلب های ما ارام 

 گرفته  است و  لحظه ای درنگ کافی است تا تو را به یگانه معبود عالم نزدیکتر کند.

ای خدا از تو درخواست می کنم ایمان ثابت که همیشه در قلبم برقرار باشد و یقینی کامل تا بدانم 

 که به من  جز انچه قلم تقدیر  تو نگاشته نخواهد رسید و مرا در زندگانی دنیا به هر انچه قسمتم کردی راضی و 

 خشنود سازی ای مهربانترین مهربانان  یادتان باشد اگر تنگی دل غوغــا کرد

مهدی فاطمه را یـاد کنید، او تنهاست

اللهمّ عجّل لولیک الفرج

یک سوال هسته ای

اگه به قول بعضی ها
 جریان مذاکرات، مثل صلح امام حسن علیه السلامه
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
کدوم "شیعه"
بعداز  صلح تحمیلی # امام-حسن (ع) جشن گرفت؟؟
تاریخ که میگه "معاویه" جشن گرفت...
(مروج الذهب ج 2 ص 430)
سوال اینجاست ... اگر مثل صلح امام حسن بوده ...پس جشن گرفتن برای چی بوده ؟؟؟
اگر هم نبوده ... من دیگه حرفی برای گفتن ندارم ...