ایران سبز
ایران سبز

ایران سبز

22 بهمن همه ایران سبز بود

 قبل از هر چیزی از حضور پر شور مردم عزیزم در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن تشکر و قدردانی می کنم . میدان امام اصفهان و خیابانهای اطراف آن مملو از جمعیت بود . دیروز چشمانم پر از اشک بود ... و شاکر خدا ...
به گزارش خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، مرکز مقاومت بسیج نهاد ریاست جمهوری در میدان انقلاب اسلامی غرفه ای ایجاد کردند و از نوجوانان دعوت کردند که دل نوشته هایشان را برای رئیس جمهور بنویسند، استقبال مردم نشان می دهد که آنها حرف های زیادی با رئیس جمهور دارند با اینکه غرفه مخصوص نوجوانان است؛ اما پیر و جوان و میانسال قلم به دست از حرف هایشان برای رئیس جمهور می گویند.

 دختری جوان در حالی که گریه می کرد، می نوشت آقای رئیس جمهور من دانشجوی دانشگاه تهران هستم، کم سواد، بی سواد و یا هر چه شما می گوید؛ اما فراموش نکرده ام که مصطفی را در همین میدان انقلاب تشییع کردیم.

 ما ساکت نمی نشینیم تا خون مصطفی پایمال شود و در تأسیسات هسته ای که مزین به نام اوست بسته بماند، شما اگر ترسیده اید، اطرافیانتان اگر خسته شده اند ما شیرزنان ایستاده ایم.

 مرد جوان دیگری می نویسد جناب رئیس جمهور من جوان بسیجی ام تمام خواهشم از شما این است که در مسیر انقلاب حرکت کنید.

 مرد دیگر در حالی با دستی عکس رهبر را به سینه اش چسبانده و با دست دیگر می نویسد؛ رئیس جمهور محترم ما همراه شماییم تا آنجا که پشت سر رهبر حرکت کنیم

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:45

ایول
واقعا برخی افراد غیرت ندارن!
اینا میگن اگه نیروگاه هسته ای رو ببندیم دیگه آمریکایی ها با ما کاری ندارند! ولی دو روز بعد دوباره اینا امدن گفتن توی ایران حقوق بشر رعایت نمیشه. اگه به حرف ایناست که ما باید رژیم صهیونیستی رو به رسمیت بشناسیم! دست از حمایت مردم بی گناه منظقه هم برداریم تا اونا هر غلطی دلشون خواست بکنن. پس شیعه بودنمون چی میشه؟ امام حسین و ایستادگی و آرمان چی میشه؟
موفق باشید.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.