ایران سبز
ایران سبز

ایران سبز

مادر عزیزم

مادر عزیزم

امروز خورشید وجود فاطمه(س) جهان را روشن ساخت. زمین خاکی لختی از ظلمت مادّی بیرون آمد و نور آسمانی را در خود دید. فاطمه ی زهرا (س) به دنیا آمد تا کهکشان خلقت برگرد وجودش بگردد. امروز در آسمان، هلهله سلام و صلوات پیچیده است. خوش آمدی ای چراغ فروزان، ای خورشید هدایت 

روزت مبارک مهربانم  

امروز روزِ توست، ای مهربان‌ترین فرشته‌ی خدا.

مادر عزیزم بگو چگونه تو را در قاب چشمهایم توصیف کنم؟

مادر عزیزم صبر و مهربانیت را چطور در ابعاد کوچک ذهنم جا دهم؟

عزیز تر از جانم آن زمان که دلتنگی ها و تنهایی ام را با مهر و محبّتت پاک می‌کردی و با صبر و بردباری کلمه‌ به کلمه ی زندگی را به من  آموختی ولی من نیاموختم و باز فراموش ‌کردم که محبتت تشدید دارد.

مادر عزیزم ... پری قصه های زندگیم ... پری دلخوشی هایم ... پری لحظه های ناب جوانی ام  در تمام مراحل زندگی، قدم به قدم، هم پای من آمدی، بار ها بر زمین افتادم و هر بار با مهربانی دستم را گرفتی.

مادرم  یادم نمی‌رود چه شب ها که تا صبح بر بالینِ من، بوسه بر پیشانیِ تب دارم می‌زدی و چه روزها که با مهر مادرانه ات لقمه‌های عشق را در دهانم می‌گذاشتی و من باز لجبازتر از همیشه دستت را رد می‌کردم! وقتی بوسه بر دستانت می‌زنم، یاد کودکی‌ام می‌افتم که همیشه به خاطر لطافت دستانت به همه فخر می‌فروختم و با افتخار می‌گویم این دستان مادر من است که تمام زندگی‌اش را به پای من گذاشت؛ و من با نوازش همین دست ها بزرگ شدم و امروز با تمام وجودم می‌گویم:

مادرم مدیون تمام مهربانی‌هایت هستم

مادرم  از تو آموختم، حتی در سخت ترین شرایط ، امید را هرگز از یاد نبرم. ولی چندی پیش وقتی بیمار شده بودی ... داشت طاقتم تمام می شد . دنیا برایم تیرو تار شده بود که با لبخند دوباره تو دل و جانم روح تازه ای گرفت   و تولدی دوباره یافتم . مادرم این را بدون هیچ رو دوایستی می گویم که بدون تو  من نیز هیچ معنایی ندارم . پس برای همیشه برایم بمان .   

همیشه آرزو دارم کنارت بنشینم و از دشمن برایم بگویی ...  لذت شنیدن تکیه کلامهایت برایم مثل خواندن نمازهای پنج گانه است ... دیدن صورت ماهت از دیدن خانه کعبه برایم لذت بخش تر است .پس چشمان زیبایت را از من دریغ نکن

مامان جونم!

ممنون بابت همه لحظه هایی که کنارم بودی ازت ممنونم

من  اگه همه ی گل های دنیارو به پات بریزم بازم کمه .

مامان جونم خیلی خیلی خیلی............. دوستت دارم.

روزت مبارک مامان جوووووووووووووووووون

نظرات 1 + ارسال نظر
محسن دوشنبه 19 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 17:08 http://javaneirani93@yahoo.com

زیبا مینویسی بسیار عالی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.