ایران سبز
ایران سبز

ایران سبز

جشن و پایکوبی دولت اعتدال

با فرا رسیدن 24 خرداد دولت تدبیر امید در شهرهای ایران با نصب پلاکارد و بنر های بزرگ به مردم عزیز

کشوم ایران 24 خرداد دوسال پیش را یادآوری کردند.

من به نوبه خود نقدی دارم به آقای رئیس دولت

صد ها بار گفتم آدم رو گرگ بیابون بگیره ولی جو نگیره ... حاج حسن

عزیز دل من مردم ما هر روز وضع زندگیشون بدتر و بدتر میشه

حالا که جنس ها لحظه ای در حال افزایشه شما بنر میزنی و انتخاب خودتو جشن میگیری

واقعا" جای تأسف داره ...

کدوم قول روت عمل کردی که واسش جشن هم میگیری

برای دیدن عکس در اندازه واقعی بر روی عکس کلیک کنید

زنه میره پیش شوهرش

میگه عزیزم تو از چی من خوشت اومد

از هیکل قشنگم یا اخلاق خوبم

مرده میگه :

از اعتماد به نفسی که داری

خداییش از این اعتماد به نفسی که دارین خوشم میاد

دولتها با 24 میلیون رای و 20میلیون رای این اعتماد به نفس رو نداشتن

مواظب مردم عزیز کشورم باشین

دارم به همه چی شک میکنم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.