ایران سبز
ایران سبز

ایران سبز

گنجی و حرفهایش را به یاد دارید؟؟؟روشنفکران سرزمین من



و می دانم که می آیی و حتی کوچک ترین شکی در آمدنت ندارم نه در آمدنت و نه در معصوم بودنت
حتی اگر تمام عالم جمع شوند و حرفهای گنجی خائن را تکرار کنند باز هم امید و انتظارم را فریاد میکنم
ای امید روزها و شبهای من منتظرت می مانم
به امید ظهور وعده داده شده ........
یازهرا

نظرات 1 + ارسال نظر
عباس چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 23:19 http://haghighatbasirat.blogsky.com/

فکر کنم امام صادق یه حدیث دارن که فرمودند در آخر زمان اگر اسلام واقعی را به مردم بدهیم به نظرشان مذهبی جدید به آنها دادیم . . . . . . . راستش من یه مدت افسردگی داشتم به کلینیک میرفتم . . . . شاید برات جالب باشه که هیچ کدوم جواب نمیداد . . . . حتی به خود !!!!کشی هم فکر میکردم ولی خدا منو دوست داشت و منو به مسجدش هدایت کرد سر یک ماه خوب شدم . . . . کسایی که شما ازشون گفتید رو خیلی از کتابونو خوندم ولی الان که فکر میکنم اشتباه کردم کاش کتاب موش اشپزباشی رو میخوندم (البته فیلمشو دیدم) . . . . . .

سلام .آره فکر جالبیه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.