ایران سبز
ایران سبز

ایران سبز

بازرگان

نخست وزیر دولت موقت، گفت

 آقای خمینی ایران را برای اسلام می خواهد، 

 و ما اسلام را برای ایران می خواهیم.

که این اندیشه همان امانیسم یا اصالت به خود است. 

که در معنای واقعی، درست در نقطه مقابل عمل امام حسین قرار دارد. 

 آنجایی که فرمودند: اگر دین جدم، جز با کشتن من برپا نماند، 

 ای شمشیرها مرا دریابید.

همین اندیشه آقای بازرگان، 

 امروز خواسته یا ناخواسته، 

 در نزد کسانی است که می گویند: “یاحسین، میر...”

نظرات 3 + ارسال نظر
مینا سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:37 http://myimmortal.iranblog.com/

سلام ممنون از حضورتون من هم دانشجو هستم هم کارمند خیلی وقتم کمه به صورت mp3 همه ی کارامو انجام میدم ولی چشم به زودی آپ می کنم

منتظر نظرات زیباتون هستم mp3پلیر

مازیار سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:14 http://nonsmoke.blogsky.com

سلام طبق قراری که با هم داشتیم مقرر شد که هر جفتمون جواب و سئوالاتو توی وبلاگمون بنویسیم ولی شما نذاشتی تا من بنویسم. ولی من با اینکه وبلاگم سیاسی نیست ولی بازم چون قرار گذاشته بودیم تو نظرات گذاشتم. شما هم لطف کن بزار.

چشم منم سر قولم هستنم

انسان یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 13:03

آقای محترم جمله (ما اسلام را برای ایران می خواهیم) از کجایش بو امانیزم بیرون میاد !؟ من نمی دونم این چه روش نوشتاری هستش جالبه ُ‌ُ‌... واسه من جالبه که شما و طیفی که شما متعلق به آن هستید به شمل مداوم این ادعا را می کنید که حق جز در مکتب و روش شما در جای دیگرای یافت نمی شود !!!! غربی که این همه میکوبیدش در هیچ کجای ایدئولوژیش یک همچین ادعای که مختص انسان های جاهل و کم سوادست نرکده که شماها میکنید ... از همین برداشتتان از اومانیزم مشخص است
مطلب روشنفرکیتان را حواندم این جمله آخرتان بود (کتاب های فروغ فرخزاد، صادق هدایت ، سروش و گوگوش کتب اربعه ی روشنفکران محسوب می شوند. ) اولاْ‌ باید می گفتید روشنفر نما حال فرض کنیم شما با حوده روشنفرها نیز مشکل دارید! شما هنوز در ۱۰ یا ۲۰ سال پیش سیر میکنید حتا الان طیف روشنفرنما یا به قول شما روشنفکر نیز به این ها استناد نیم کنند عزیز من کانت و برتراند راسل هگل فروید آثار کافکا وکلی چیزهای دیگر الان در بورس است داداش من نه گوگوش !!!
عینک سمبل مطالعه زیاده !!!‌ خنده دراه من میتونم بپرسم سنتان چقد ر است ؟‌ افکار ده های ۶۰ و ۷۰ ایران در سرتان میچرخد
بروید برادر من بروید کمی مطالع کنید نه درمنابع گلچین شده خودتان بلکه دست به مقایسه با منایع مخالف بزنید تا از طریق همان روشی که روشنفکریست و کار بدی است (دیالکتیک ) به یه یک نتیجه درست برسید ‌ُ‌بروید تاریخ واقعی جنگ را بخوانید که چطور جنگ سه چهار ساله هشت سال ادامه پیدا کرد تا این همه هموطنان مان کشته شوند

سلام داداش گلم . از اینکه اوج روشنفکریتون رو به رخم کشوندی خیلی ممنونم .ولی باید یادآور بشم که من یه ایرانی هستم .یه ایرانی...امیدوارم منظورم از این کلمه رو خوب متوجه بشی . و درآخر هم برای شما آرزوی موفقیت دارم .باشد که خداوند هم شما و هم بنده را به راه راست هدایت فرمایند.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.