ایران سبز
ایران سبز

ایران سبز

جواب به یک سوال

سوالی که  آقا مازیا از بنده پرسیدن

 

چرا به (مردم) اجازه راهپیمایی نمیدن؟  

 

منظور از مردم طرفداران کروبی و میرحسین  

اصولا افرادی که در ۲۲ بهمن و ۹ دی به راهپیمایی پرداختن خارج از این مردم هستن ...

 

برای دیدن جوابها به ادامه مطلب بروید. 

....  

روح الامین

به نظر من برای ایجاد شبهه فقط باید بگویی چرا؟ همین ؟ چرا ؟ چرا ؟‌چرا ؟

چرا نماز میخونیم ؟ چرا قرآن میخونیم ؟ چراین کار رو میکنیم .چرا اون کاررو میکنیم ؟ و هزاران چرای دیگر ؟

خیلی خوبه آدم واسه رسیدن به جوابهای سوالاتش حداقل یه کمی تلاش کنه .

در همه کشورهای جهان کلیه احزاب و سندیکاها کارگری و غیره با گرفتن مجوز از مراجع قانونی به راهپیمایی و ابراز خواسته خودشون می پردازند مهم اینکه وقتی مجوز برگزاری راهپیمایی صادر میشه اون حزب با گروهی که مجوز به نامش صادر شده تمام مسئولیتها و عواقب این راهپیمایی رو بر عهده میگیره . اما در ایران این شکلی نیست .در مناظرات در برنامه دیروز امروز فردا. همین موضوع بررسی شد. و گفته شد که وقتی مجوز برگزرای راهپیمایی صادر شد چه کسی عواقب بعدی اون رو بر عهده خواهد گرفت .با کمال ناباوری دوستان اصلاح طلب فرمودند نیروی انتظامی و نیروهای امنیتی .

خوب جای سوال هستش .مجوز راهپیمایی میخواهید ولی حاضر به برعهده گرفتن حوادث احتمالی و سوءاستفاده کنندگانش در این موقعیت خاص نیستید . این یکی از دلایل اصلی  ندادن مجوز .

دوم اینکه مردم عزیز و شریف ایران در 22 بهمن که سالرزو پیروزی انقلابشون بود به خیابانها اومدن .از نظر شما اینکه یک روز غیراز 22 بهمن انتخاب میشه .چه معنی میتونه داشته باشه .اونم  روز ولنتاین .و روزی که امام راحل حکم قتل سلمان رشدی مرتد رو صادر کردن. آیا این چیزی جز مخالفت با نظام حاکم هستش؟

اینم دلیل دوم

در کشورهای غربی نمونش انگلیس دیدید که با دانشجوهای ناراضی چطور برخورد کردن .حتما این مسائل بارها و بارها نه از رسانه ملی بلکه از همون  شبکه های ماهواره ای که  به درستگوبودنشون اذعان دارید.

دیدید و شنیدید. میخوام بدونم در کشورهای حامی دمکراسی آیا تحمل میکنن افرادی بیان تو خیابون و بانکها و رو به آتش بکشن ...میخوام بپرسم که آبا تحمل این موضوعات تو اون کشورها اینجوری هست. فکر کنم بد نیست بدونید که کشور آمریکا که شما ازش دفاع میکنید . دویست نفر را که مخالف نظام حاکم بودند رو در یک کلیسا زنده زنده به آتش کشیدند و سوزاندند و صدای هیچ کس هم درنیامد ...

میدونید چرا ...؟چون تو آمریکا اوج دمکراسی هست ولی تو ایران نیست ... امیدوارم یه کمی فکر کنیم ؟

چرا مرگ ندا آقا سلطان همزمان یک میلیارد و دویست میلیون بازدید کننده داره  و حتی پخش زنده میشه . و جامعه جهانی هم محکوم میکنه .اما کشته شدن  چند صد نفر در مصر و هزاران نفر در لیبی و بحرین و ... حتی به تصویر هم کشیده نمیشه . به نظر شما فرق ایران با این کشورهای عربی چیه که اینقدر حوادث ایران واسشون مهمه ؟ آیا جز اینه که ایران در راهی قدم گذاشته که عزت و سربلندی این کشور رو به دنبال داشته؟

و یه سوال از شما ..........کشورهای غربی در جنگ هشت ساله ما به نفع کی بودند و بر علیه کی ؟؟؟الان به نفع کی در حال حرف زدن هستن ؟؟؟

من به اینها میگم شاخص ؟ میگم ملاک ؟؟؟؟ میگم چراغ راه ؟؟؟من با رئیس جمهورم موافقم از نظر من جامعه جهانی چند تا کشور غربی نیستن .

پاسخ  آقا مازیار گل :

طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران. راهپیمایی و تظاهرات تا موقعی که مسلحانه نباشد مجاز است.

دوم اینکه که شما مالیات میدید برای چی برای اینکه نیروی انتظامی امنیت جامعه شمارو تامین کنه. مثلاْ ما به باشگاه هامون بگیم هر کدومشون برن یک ارتش استخدام کنن تا امنیت بازی آنهارو تامین کنه به نظرت حرفت یکم خنده دار نیست؟ یعنی آقایان موسوی و کروبی باید نیروی نظامی داشته باشن تا امنیت تظاهرات و تامین کنن.

متاسفانه شما یا به گیرنده شبکه های ماهواره ای دسترسی ندارید یا اینکهخودتون به خواب زدید.شبکه بی بی سی فارسی برای انقلاب مصر برنامه ویژه گذاشته بود و چندین میز گرد در مورد آن گذاشت و امریکا نیز مثل ایران بارها کشته شدن مردم بیگناه در مصر رو محکوم کرد حتی با توجه به نفوذی که در ارتش مصر داشت کاری کرد که ارتش به میدان بیاد. د.م اینکه تمامی شبکه های خبری جهان از جمله یورو نیوز و حتی شبکه انگلیسی زبان ایران پرس تی وی یک تصویر ۲ اینچ در ۲ اینچ در قسمت راست و پایین صفحه شون گذاشته بودن که به طور زنده میدان های مهم مصر به خصوص تحریر و نشون میداد. باز شما میگید برای آنها رسانه ای نشد. هموطن عزیز باید گریه کرد  وقتی میشنوی که تمام شبکه های خبری جهان وقتی خبری از ایران پخش میکنن میگن این شبکه به علت نداشتن خبرنگار در ایران نمیتواند صحت آن را تائید کند. تمام ایران درست مثل اینکه به صورت یه حباب محافظت میشه نمیزارن تا شبکه های خارجی حتی یه خبرنگار توی ایران داشته باشن فکر میکنی برای چی ؟ برای چی نمیزارن ؟ خوب حتماْ اینجا یه خبریه که نمیزارن دیگه؟ بابا به چی قسم بخورم به مقدسات قسم توی شبکه های خارجی از این خبرها نیست.آنها نمیتونن دروغ بگن ممکن شانتاژ خبری کن ولی دروغ نمیگن یعنی ممکنه مثلاْ خبر سقوط هواپیما توی ایران و آنقدر بهش بها بدن که مهم جلوه کنه ولی دروغ نمیگن که توی ایران هواپیما سقوط نکرد.

مثلاْ بی بی سی ۱۰ روز قبل از انتشار خبر در ایران گفت که رهبر جمهوری اسلامی طی نامهای از رئیس جمهور درخواست برکناری آقای رحیم مشایی رو کرده ولی توی ایران خبری نبود حتی خود من گفتم بابا این دیگه دروغه ولی بعد از ۱۰ روز وقتی شبکه خبر ایران نیز این خبرو پخش کرد گفتم آفرین به این بی بی سی بدون خبرنگار در ایران این خبرو میدونسته.

حالا من جوابم طولانی شد و به اصل مطلب نرسیدیم. بالاخره من فکر میکنم چون سردمدارای ایران میخوان بیشتر حکومت کنن اجازه راهپیمایی نمیدن. دیگه در این مورد بحث نمیکنیم و میریم سر سئوال بعدی فقط یادت نره جوابو توی وبلاگ بزاری...

و جواب آخر روح الامین

سلام دوست من

همیشه به دنبال بحث های  منطقی بودم اما اکنون که می بینم  رسانه های خارجی BBC-CNN-VOA... در نزد شما به رسانه های درستکار بدل شده اند ادامه این بحث را منطقی نمی بینم و فقط به همین امر اکتفا میکنم که : دوست من ...عزیزمن ...در نظر اصلاحات دکتر مصدق یه فرد شناخته و روشنفکر می باشد که احترام خاصی بهشون میذارن .یه کنکاشی در این دنیای مجازی بکنید و نقش BBC را در سقوط دولت مصدق ارزیابی کنید . حتما" به نتایج خوبی خواهید رسید.

از نظر من بهتر یه سری به کتابهای منتشر شده در خصوص کودتای 28 مرداد بزنید . کتابهایی که بدست  نویسندگان و جاسوسان آمرسکایی و انگلیسی نوشته شده تا بهتر متوجه نقش  کشورهایی چون آمریکا و انگلیس در  چپاول این ملت عزیز بشین. خیلی متاسفم که یک ایرانی و یک هموطن عزیز من مدافع منافع کشورهای غربی در ایران شده .امیدوارم خداوند همه مارا به راه درست هدایت کنه . انشاء الله .

د رمورد پاسخ غیر منطقی و غیر اصولی که داده بودین هم بگم که : عزیز من و برادر من   درهمه جای دنیا انسانها مسئول اعمال و رفتار خودشون هستن ... مگر می شود من افرادی را به خیابان دعوت کنم برای راهپیمایی و هیچ مسئولیتی در قبال این افراد  متقبل نشوم .این عین حماقت است .

(خوب نیروی انتظامی هم با افرادی که بانکها و مساجد رو به آتش میکشند برخود میکنند و شما مظلوم نمایی که ال شد و بل ... جالبه در کردستان و در کوران انقلاب هم در یک بیمارستان نزدیک به 200 پاسدار را سر بریدند و بعد از آن بیانیه مظلومیت صادر میکردند و جامعه جهانی نیز از آنان حمایت میکردد.خواهش میکنم یه سری به تاریخ معاصر بزنید...)باید به شما بگویم ...برادر من شما  مگر نمی دانید که  ممکن است  از اوضاع اینچنین  سوء استفاده می گردد . .. مگر مدعیان دعوت به راهپیمایی داعیه  قانون مداریشان گوش عالم و آدم رو کر نکرده بود .مگر در مناظرات گفته نشد که اگر آدم  خودکامه نباشه میره و از راه قانونیش موضوع را حل میکنه .پس چی شد این همه حرف ؟ پس کجا رفت اون همه قانون مداری؟ مگر قرر نبود موضوعات ار راه قانونیش حل بشه ؟ آیا کشورهای غربی که در راس اون آمریکا و اسرائیل هستند و دستشون  خون میلیونها انسان بی گناه آلوده است  شایسته  احترام هستند .؟؟ که شما اینقدر به جانبداری ازشون خون دل میخورید.؟به نظر شما تو کشور ما باید چند تا خانواده دیگه به خاطر قانون گریزی این آدما داغ دار بشن؟ بهتون توصیه میکنم از تهران بزنید بیرون .ایران تهران نیست . به خدا یه ملت پشت حکومتش ایستاده ... برای سرفرازی این انقلاب دویست هزار جون خونشون رو فدا کردند ...اونها با خدا معامله کردند . این کشور به این راحتی ها بدست نیومده که با این حرفها از میدون بدر بشه ... از نظر شما در جنگی نابرابری که 8 سال طول کشید ...کشورهای صاحبBBC  و CNN جانبدار کدوم کشور بودن و به حمایت کدوم کشور وارد جنگ شدن؟؟؟ آیا جانب ایران رو گرفتن که الان باید سنگشونو به سینه بزنید .

ازتون می پرسم : مـوسـوی و کــروبی چه می خــواهند؟ و برای چه جوانان را برای تظاهرات دعوت می کنند؟ آیا این دو کور، کر و احمق هستند و نمی بینند ایران به چه جایگاه منطقه ای و بین المللی رسیده که کشورهای منطقه قادر به رقابت با آن نیستند؟ ایا این فریب خوردگان نمی بینند ایران به الگویی برای عزت و کرامت در سطح جهان تبدیل شده است؟ آیا این فریب خوردگان دستاوردهای بزرگ ایران را نمی بینند که باعث شده است قدرت های بزرگ شگفت زده شده و با شکست کامل خود در به زانو درآوردن ایران و از بین بردن نقش این کشور روبرو شوند.چرا این دو اینقدر مورد علاقه غرب و صهیونیست ها هستند ؟
 ای کروبی، ای موسوی و ای کسانی که در خط این افراد هستید آیا به خاطر خدا، دین، ملت و دولت خود پروا نمی کنید؟ شما دنبال چه ایرانی هستید؟ چه آزادی هایی را برای مخاطبان جوان خود نوید می دهید؟ آیا خواهان ایران الگوبرداری شده از مدل های غربی هستید که با ادعای آزادی اندیشه و آزادی جنسی، کرامت انسان را تا سرحد حیوان تنزل داده اند و الگوهای مختلف فساد در این کشورها گسترش پیدا کرده است و قوانینی برای حمایت از این فساد وضع کرده اند؟
به خدا رهبران ایران الگوی مورد علاقه شدید بیشتر کشورهای عربی  و جهان هستند.همانطور که در مناظره یکی از اعضای جنبش اخوان المسلمین مصر با شبکه  BBC  بودیم که  گفته شد به خدا سوگند اگر در کشورهای ما افرادی نظیر احمدی نژاد بودند که می دانستند چه زمانی نه و چه زمانی آری بگویند این انقلاب ها، تظاهرات و کودتاها روی نمی داد.

از نظر من دولت ایران و شخص آقای احمدی نژاد هم ایراد دارد. ایرادات هم زیاد است  ولی طریقه حل مشکلات راهپیمایی و برهم زدن نظم عمومی نیست .به قول میر حسین باید برویم و از راه قانونیش حلش کنیم .

ملت ایران و جوانان ایران بدانند، اگر آمریکا و غرب می دانستند احمدی نژاد و دولت وی می توانند عاملی برای حفظ منافع راهبردی آنان در منطقه باشند، مدیحه سرای آنان می شدند ولی بر همگان روشن است که آمریکا و غرب دشمن احمدی نژاد و سیاست های وی هستند این در حالی است از سیاست ها و رویکردها کروبی و موسوی حمایت می کنند و آن را مورد تقدیر قرار می دهند.  و این به روشنی  این مطلب را میرساند که کروبی و موسی دلخواه غرب و صهیونیست ها هستند...

به امید ایرانی آباد و سربلند

نظرات 3 + ارسال نظر
مازیار چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:25 http://nonsmoke.blogsky.com

اول از همه خیلی ممنون که جواب و گذاشتی. دوم اینکه من نگفتم رسانه های خارجی درست کار هستن. سوم اسنکه که یادت نره بی بی سی سر جریان کودتا ۲۸ مرداد به علت اعتصاب کارمنداش خبر پخش نکرد و دو روز تعطیل شد.
سوم اینکه اگه بری مطالعه کنی شاه در یک نامه به سفیر انگلیس در ایران ازش خواسته بود بی بی سی اینطور رفتار نکنه که سفیر گفته بود بی بی سی یک رسانه مستقله.
چهارم اینکه بی بی سی در فرانسه با امام خمینی مصاحبه اختصاصی داشت. آیا صدا و سیما دولت ایران که اینهمه داری سنگش و به یسنه میزنی با سران مخالفان مصاحبه میکنه؟
کشور ایران برای منه و دوستش دارم و نیزارم کسی ایران و از بین ببراه ولی ایران اینها نیستن. یه زمان ایران برای شاه بود ولی الان چی؟
الانم برای ایناست ولی بعداْ چی؟
ایران برای من و تو و با این چیزها از بین نمیره؟

سلام .از نظر من اگر ائمه معصومین هم الان حضور داشتن . هنوز این خیمه شب بازی بعضی ها وجود داشت .نمی دوانم ما باید کی و چه وقت گوش به فرمان ولی باشیم .اونم ولی امر .به امید ظهر آقا امام زمان(عج) می مانیم .و در راه اسلام عزیز و ایران عزیزمان همچون پدرانمان خونمان را فدای این مرز و بوم خواهیم کرد..جانم فدای اسلام و جانم فدای ایران اسلامی .زنده باد ایران

مجتبی جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:41 http://mojtaba2010m.blogfa.com/

اقای مازیار بگو ما نمی خواهیم این مملکت بدست نااهلان بیفته وشما خودت خوب گفتی مملکت رو داشتند اقازاده هایی که سنگشون رو به سینه می زنی تا راهپیمایی براشون دست وپا کنی چپاول می کردند -حالا بگو چیزیش به تو هم می رسه که اینقدر سنگشون رو به سینه می زنی--گفته بودی ایرانی هستی در جنگی که اینهمه شهید دادیم چند بار رفتید از میهن نمی گم از نظام دفاع کردی --خودت بچه بودی قبول از اقوامت چند نفر رفتند حالا بگو همه شون برای همونم جواب دارم--می دونی چرا چون شهید باکری رزمندگان بعد از جنگ را به سه دسته تقسیم کرده --برو تقسیماتش رو بخون احتمالا جرء اولی ودومی هستی چون دسته سوم غصه این نظام رو می خوره ورنگ براش مهم نیست دیگه حوصله شما رنگینکها رو ندارم مردی بیا از نزدیک با هم ملاقات کنیم وبسه اینقدر حمایت از فاسد ترین ادم ها حرف زدن--دیگه سطل اشغالیاتش زدن بسه گفتیم براتون در تهران سطل فلزی بسازن--میدونی چرا اینطوری جواب می دم چون ادمایی مثل شما که ادعای روشنفکری دارن وبه هیچ شمشیری راست نمی شن باید به شمشیر کج حضرتش راست بشن به امید ظهور --البته برو علائم ظهور رو بخون تا بفهمیی این طرفداری رنگ سبز کجای اخر الزمان هستند البته شما که خدا رو هم منکر میشید دیگه جایی برای علائم اخر الزمان نمانده-نمی خواد بخونی چون روشنفکری

سلام داداش گلم .ممنونم که به وبلاگم اومدی یادت باشه بیام یه سری بهت بزنم

مریم جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 19:46 http://biai.mihanblog.com/

غم گرفته دل دیوانه ام از بار گناه

مددی کن که مگر از گنهش باز کنم

شرمگین آمده ام بر در کاشانه تو

رحمتی کن که مگر نام تو آواز کنم

الهم عجل لولیک الفرج

یا حق [گل]

سلام .حضور گرم شما در وبلاگم همیشه عطر و بوی مهدی فاطمه را دارد. ممنونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.