ایران سبز
ایران سبز

ایران سبز

گفتگو

در گفتگوی قبلی با آقا مازیار عزیز  ایشون رسانه های خارجی مثل BBC-CNNو ...صالح و درستکار می دونستند و اصولا"ایشون  قائل به این مطلب بودند که  اخبار خانه خودشون رو از  همسایه باید گرفت...یعنی اینکه هر اخبار و هر اتفاقی در خانه ایشون می افته را باید از پسر همسایه پرسید ...چرا؟ دلیلش هم این بودکه  داخل خونه  همه دروغگو هستن و زیاد قابل اعتماد نیستن .پس به همین خاطر باید اخبار درست ، حوادث و اتفاقات داخلی رو از رسانه های بیگانه گرفت.

اشاره چند مطلب غیر قابل انکار ...

 

نکته اول :

 «فرانتس فوکویاما» نظریه پرداز و استراتژیست آمریکایی  فرمول معروف خود با عنوان «مهندسی معکوس» برای مقابله با نظام ولایت فقیه در ایران را صادر کرده بود  که بعد از حماسه عظیم و بی نظیر 9 دی ماه 88، «ریچارد هاس» مسئول شورای روابط خارجی آمریکا، ضمن پذیرش مسئولیت ارائه این فرمول به سران فتنه، با تأسف اعلام کرد «فرمول مهندسی معکوس آقای فوکویاما، نتیجه معکوس داده است و به جای دور کردن مردم از آیت الله خامنه ای،(رهبری بزرگوار انقلاب) بر نفوذ وی افزوده است»

 

نکته دوم:

آیا شیمون پرز  نبود که از فتنه گران به عنوان «بزرگترین سرمایه اسرائیل در داخل ایران» یاد می کرد؟ و آیا نتانیاهو با صراحت نمی گفت «اصلاح طلبان به نیابت از اسرائیل با جمهوری اسلامی می جنگند»؟ وآیا اوباما؛نبود که : حمایت از فتنه گران را یکی از اهداف استراتژیک آمریکا می دانست؟! آیا به گفته مقامات آمریکایی اصلی ترین هدف از صدور قطعنامه 1929 شورای امنیت سازمان ملل، حمایت از سران فتنه نبوده است؟! و...
اگر، اینها، همه و صدها نمونه دیگر از این دست، واقعیت های مستند و غیرقابل انکار بوده است- که بوده و هست- آیا نباید نتیجه گرفت که سران و عوامل اصلی فتنه 88 باید به دادگاه سپرده شوند تا جزای کیفر خویش بینند.

 

نکته سوم و آخر:

«ما فرزندان دلیل هستیم و در قضاوت به آن سوی می رویم که دلایل هدایتمان می کنند».
حضرت امیرعلیه السلام که اسوه صبر و حلم و خویشتن داری است و از خیانت برخی از دشمنان دوست نما تنها به عنوان «استخوان در گلو و خار در چشم» مبارک خویش یاد کرده و لب به گلایه نمی گشود، اشعث بن قیس را به این جرم بزرگ لعنت می فرمود که «شمشیر دشمن را به سوی قوم و قبیله و خویشاوندان خویش کشانده است».

حال که  همه دنیا در مقابل ملت ایران اسلامی و پشت سران فتنه ایستاده اند  آیا جای این سوال نیست که  بدانیم در این بین چه چیز یا چه کسی مظلوم واقع شده است ؟...

آری جواب این سوال به روشنی  بر هر انسان متعهد و روشن ضمیری  مشخص است  و آن  جمهوری اسلامی ایران است ....براستی جفایی که بر جمهوری اسلامی و بر نظام مقدس ما در فتنه 88 و از سوی سران فتنه شد در هیچ دوره و هیچ زمانی وارد نشد.

نظرات 4 + ارسال نظر
باقری شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:24 http://haqiqat.mihanblog.com

ایران سبز بوده وسبز هم خواهد اما نه سبز لجنی واین آرزوی هر ایرانی هستش البته نه خائنین به مملکت

سلام .من هم با شما موافقم

احمد یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:17

خوب اگه داخل همه دروغ گو نبودن که آقای احمدی نژاد نمیگفت ما ۳۰ سال به دست دزد ها اداره میشدیم.

سلام دوست بی نام نشان من ..بهتر بجای هو و جنجال یه کمی منصف باشید . من در مناظرات هیچ وقت این چیزی که شما گفتید رو نشنیدم شاید جنبش سبز در مظلوم نمایی از صهیونیزم هم پیشی گرفته باشه

رضا یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:19

خفه شو احمق

ممنون که بعضی ها اوج حماقت خودشون رو این جوری نشون میدن .برادر عزیزم یا خواهر گرامی خواهش میکنم آروم باشید. به ما که میگن جوات موات ..شما که روشنفکرید .شما که نخبه هستید دیگه چرا ...نکنه

رضا یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 13:54

آخه احمقی دیگه اسم من که آن بالا نوشته شده رضا بازم میگی براذر یا خواهر گرامی.
احمق
احمق
احمق
احمق
احمق
احمق
احمق
احمق
احمق
احمق

آخه نه اینکه به یدونه آی پی چند تا نظر میذاری واسه این شک کردم .ولی خدایشش آقا رضایی یا ناقلا ای کلک
راستی خوب نیست هی اسم خودتو صدا بزنی
زشته
حالا راستشو بگو ببینم این احمق که گفتی اسم خودت یا ...
ای کلک بازم که جر زدی

ولی خداییش هر چی فکر میکنم
می بینم که به شما که نمیشه بگی روشنفکر .الا توهین و بدو بیراه که به همه میگین کار دیگه ای هم بلدین. به خدا زشته .تو هین اشکال داره برادر گلم .خوب نیست ..مثلا شما روشنفکری دیگه ؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.