ایران سبز
ایران سبز

ایران سبز

سبزها

اگر وبلاگتان را باز کردید و دیدید شونصد عدد نظر برای مطلب اخیرتان گذاشته اند تعجب نکنید زیرا سبزها همیشه بیدارند!

 شبیه ستاد تضعیف روحیه می مانند. می خواهند بگویند ما برنده ایم و شما ولایتی ها بازنده. حرف خوبشان توهین است و حرف خوبترشان فحش. اگر امکاناتش را داشتند از پشت مانیتور هم برایمان سنگ پرتاب می کردند. کلی از ما بدشان می آید (خدا را هزار مرتبه شکر).

 از خیلی چیزها ناراحتند.از اینکه ما نماز می خوانیم.از اینکه برای امام حسینمان عزاداری می کنیم.از اینکه به خاطر توهین آنها به رهبر و ولایت و امام خمینی عزیزمان راهپیمایی می کنیم زجر می کشند. آنها آنقدر کوچک مغرزند که نمی توانند درک کنند که تجمع از روی احساسات با راهپیمایی برای حفظ حرمت خون خدا فرق دارد. آن خود فروختگان به اجنبی دارند می میرند از اینکه ما حاضریم جانمان را فدای رهبرمان کنیم در حالی که خودشان حاضر نیستند در راه آرمانشان که آرمانی نیست حتی یک قطره خون بدهند.اینها باعث عصبانیت فتنه گران و پیروان بی خردشان می شود.

 و اما ما ... برای برآشفتگی بیشتر دشمنان اسلام و کور شدن چشم این فتنه؛ هرچه بیشتر وحدتمان را حفظ می کنیم.شعارمان الله اکبر ؛راهمان خط رهبری و هدفمان لقاء الله است.

 

        جانم فدای نام قشنگت یا حسین (ع)!

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مینا پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 19:48 http://myimmortal.iranblog.com/

سلام دوست من خوبی؟ای بابا اینا با اسلام مشکل دارن اینا سلطنت شاهنشاهی میخوان میخوان که تو ایرانم خیلی چیزا و خیلی کارا آزاد باشه تا راحتر به اهداف شومون برسن واقعا که فدای نام امام حسین عزیزم عاشقشم

سلام .جان فدای لب تشنه ات یا حسین (ع)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.