ایران سبز
ایران سبز

ایران سبز

زمان ما

اینک دیگر زمان صلح و رأفت نیست. دیگر مرد و نامرد؛ بد و خوب از هم جدا شده اند. امروز دیگر کسی باور ندارد که " کوفه همان تهران است ". امروز یزید، عمربن سعد را به میدان نمی فرستد بلکه خود به میدان می آید. امروز یزید می داند چه کسانی آزاده اند و دیگر حُر را روانه کارزار با حقیقت نمی کند.

 امروز باید فریاد " أینَ طالب بدم المقتول بکربلا  " را سر داد. باید انتقام گرفت. باید شورید. امروز زمان صلح و رأفت نیست! دیگر نباید گذاشت که امام با چاه درد دل کند. باید آماده کارزار شویم. امروز وقت آن است که قاتل حسین بن علی علیه السلام را سر برید. اگر عدل و داد را دیگران به خشونت تعبیر کردند بگذار بگویند که اینان ستمگر و خشونت طلبند. مگر ما نبودیم که گفتیم " خونی که در رگ ماست،هدیه به رهبر ماست" ؟ دور و برمان را بنگر! مظلوم تر از سید علی کیست؟ پس خونت را هدیه کن! جانت را فدا کن! ذکر یا حسین بگو و راه حسین (ع) را ادامه بده و همه دشمنان حسین را از دم شمشیر بگذران! تاریخ گفته است که بیشتر یاران مهدی (عج) ایرانی تبارند، پس راه  را ادامه دهیم ، بیایید مرد نبرد باشیم نه مرد شعار!

 زمانه ما نیز شمر و ابن زیاد و ابن سعد دارد. عمرو عاص و معاویه دارد. مدعیان خلافت دارد. عمرو عاص هایی مکار تر از زمان علی بن ابی طالب علیه السلام ، شمر هایی پست تر و بی وجدان تر از زمان حسین بن علی علیه السلام ، معاویه ای بی شرم تر از گذشته که امروز لباس پیامبر را نیز به تن دارد و عایشه هایی کثیف تر و بی حیاتر از زمان پیامبر. حال که اینان هستند پس ما نیز لباس مختار را به تن کنیم و حواسمان باشد که همیشه عاقبت " حُر " آزادگی نیست پس همین ابتدا مسیرت را مشخص کن؛ یا حسینی باش یا یزیدی؛ زمان ما خوارج معنایی ندارند.

  تمام عاشقان احساس دارند          رگی  از  حضرت عـبـاس  دارند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.