ایران سبز
ایران سبز

ایران سبز

روح خدا روح الله به ملکوت اعلی پیوست

 روزی که تو رفتی در گوشه ای از این کره خاکی , به یکباره روح از تن میلیونها انسان جدا گشت و گرد یتیمی بر سر و روی کودکان , جوانان , میانسالان و پیرزنان و پیرمردان نشست

روزی که تو رفتی , واژگان غم و اندوه معنای دیگری یافتند و اشک دمادم کاسه چشم بسیاری را پر و گونه های تفتیده بی شماری را خیس خیس کرد و تو با آنکه همه را دوست داشتی و برای تمام اهل زمین سعادت آرزو میکردی به اشاره کوچکی از دوست با دلی آرام و قلبی مطمئن رهسپار دیار او شدی .

و حالا با اینکه سالها از سفر آسمانیت میگذرد اما هنوز بوی خوشت در کوچه پس کوچه های قدیمی شهر جاریست و نام شریفت بر هزاران هزار کوی و کوچه و برزن نقش بسته است و عشق به تو و آرمانهای بلندت در گنجینه دل میلیونها انسان در جای جای زمین جای گرفته و جاودانه گشته است .

ما بی تو هیچیم , ما بی تو گمنامیم , ما بی تو در هیچ جای دنیا شناخته نمی شویم , حتی انقلاب عظیمی که سالها پیش با دم مسیحایی تو دراین سزمین آفریده شد , جز با نام تو در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست .

وقتی تو رفتی اگر رهبر فرزانه ای از فرزندان برومند تو بر سر ما و این انقلاب دست نوازش نمی کشید معلوم نبود عاقبت ما و عاقبت ای انقلاب چه میشد .

امام ! هرگز موفق به دیدار سیمای ملکوتی و نورانیت نشدم و آن زمان که شما را از دست دادم کودکی ده ساله بیش نبودم , اما خوب به یاد دارم که خبر رحلت شما چه غوغایی به پا کرد و اشک از دیدگان همه جاری کرد و اکنون که که قریب به ۲۲ سال از عروجت می گذرد می بینی که چگونه خیل دوستدارانت برای تجدید میثاق با آرمانهای والایت و بستن پیمانی دوباره با تو و رهبر عزیزتر از جانمان در سالگرد هجرت جانگدازت حضور می یابند . افسوس که کودک بودم و عاجز از درک وجود شخصیت شما . اما بدان ای امام که راه و هدف و آرمانهای بلندت تا ابد جاویدان و پایدار است و برای تحقق آن تلاش میکنم . پس شما نیز موفقیت مارا در این راه از خدای خویش بخواهید و بدانید همیشه ماندگار و جاوید خواهی بود .

می خواهم از تو بیشتر بگویم اما بیش از این نمیتوانم بگویم که تو روح خدا در کالبد انسان و انسانیت بودی . نامت بلند و روحت شاد باد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.