ایران سبز
ایران سبز

ایران سبز

جمعه

فردا جمعه است خط فاصله ای دوباره تا انتظار.هر جمعه در دفتر انتظارم می خواهم کلمه ی ظهور را بنویسم ونقطه بگذارم اما دوباره
 انتظار وانتظار و ... .نمی دانم یادم نمی آید فکر می کنم هزار واندی سال پیش نیمه ای از نیمه های شعبان بود که
 با قدومش جهان را منور کرد وکسی در دفتری سپید با خطی سبز وروشنایی نور حضور
آن مهربان نوشت:
-آمد
و خط فاصله ای سرخ نهاد .چیزی نگذشت که با آبی آسمانی کلمه ی
- غائب
را نوشت.وهرهفته جمعه را خط فاصله ای سرخ می نهاد
 تا شاید کلمه ای جای خالی بین خط فاصله ها را پر کند ودر دفتر حضور وغیاب دنیا حاضری بخورد.
فردا جمعه است  خط فاصله ای دوباره تا انتظار.
وآیا من دو باره خطی باید بگذارم .هر جمعه کار من این است ،خط و خط و خط.
می ترسم فاصله بین خط ها را هم بخواهم خط بگذارم واین خط ها به هم پیوسته شوند وخطی شوند قرمز بین من وتو.
کدامین جمعه کلمه سبز حضور را میان خط های سرخم جا می دهی؟
می خواهم سر تاسر دفتر هزار برگم را پر ز عطر سبزت کنی و خط فاصله ها را پاک.
بیا که دیگر دفترم جای خالی برای غیابت ندارد.
بیا وحاضری خود را بزن... .

نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 http://ro0oz.blogsky.com

فردا جمعست ولی تو سال جمعه های محرم یه بوی دیگه داره ....یه عاشقی که سالهاست داره برای وصال روز وشب دعا میکنه

تو رو خدا برای این عاشق دعا کنید به عشقش برسه

اجرتون با سید الشهدا

یا حق

باران پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 20:01 http://darentezarebaran.blogfa.com

محرم حسینی تسلیت.
به روزم
التماس دعا

یا علی

فاطمه شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:01 http://ro0oz.blogsky.com

داداش خوب بد گرفتی.....من با خودم نبودم داداش....چون نه عاشقی بلدم نه عشق بازی

هیچ عاشقی قشنگتر از آقا عاشق نیست....گفتم دعا کنید آقا به عشقش که ظهور و گرفتن انتقام خون امام حسینه برسه

برای منم دعا کنید تا خدا دلمو پاک کنه

موفق باشید

سلام
می بخشید
امیدوارم که همیشه وبه وصالتون برسید و شک نکنید که آقا هم به خواسته شون خواهند رسید
اجرتون با حضرت فاطمه زهرا س
آدمی همان است که می اندیشد.پس خوب بیاندیش

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.