ایران سبز
ایران سبز

ایران سبز

دوستان عزیز سلاااااااام

دوستان گرام  

با سلام  و احترام

بدلیل توهین ها و تحقیرهای بسیار در نظرات بعضی دوستان  کمی دلگیرم  .  ولی خوشحال که حداقل  درک این موضوع برایم آسان تر که پیامبر اعظم (ع)  در این راه عظیم چه سختی ها و دشواریهایی کشیدند.  

                

            (((الهی و ربی من لی غیرک )))

نظرات 3 + ارسال نظر
مرضیه سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 20:50 http://shab-e-barani.mihanblog.com/

سلام اخوی

دلگیر نباش.
کاهی آدم از توهین های بقیه می تونه به حقانیت خیلی مسائل پی ببره.
مطمئن باش تا جایی که منطق و دلیلی درست پشت گفته ی کسی باشه روی یه توهین و تحقیر نمی بره. حتما چیزی واسه ارائه نداشتن که از موضع ضعف و توهین وارد شده.
ضمنا یادتون نره که المومن کالجبل الراسخ
مومن مثه کوه استواره...

موفق باشید

ممنونم
دلگرم شدم
یا حق

eli... سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 16:49 http://eshghemamnoo_1380.blogsky.com

سلام. خوبی؟ میخواستم بگم اتفاقا وبلاگت خیلی جالبه و مطالبی که انتخاب میکنی عالی هستن. من هر وقت میام اینجا آرامش میگیرم. اگه میبینی کمتر میام حال خوبی ندارم و نمیتونم زیاد پشت میز بشینم. خوشحالم که دلسرد نمیشی.
موفق باشی

ممنونم

ترانه بهاری شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:08 http://taraneh-bahar.mihanblog.com/

سلام

گرام غلطه از نظر دستور زبان فارسی !
گرامی درسته !

بیخیال بابا !
همیشه که نباید آدم ها نظرشون سازنده باشه !
گاهی بعضی ها مثل من هویجـــــــــــــــــوری نظر میدند

راستی
چرا گلایه کردید ؟
چیزی که عوض داره گله نداره !
نه که خیلی شما همیشه در حال سر زدن هستید ، از من ایراد میگیرید !!!؟؟؟

دیگه تکرار نشه ها !
آفرین ، چشمتون هم بی بلا

موفق باشید .
یاعلی

چشم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.