ایران سبز
ایران سبز

ایران سبز

بی بی سی (BBC)

 راستی چرا مردم ایران واسه BBC تره هم خورد نمی کنن؟ 

                              

گفت: شبکه «بی‌بی‌سی» از اینکه خبرنگارش در میان مردم با بی‌محلی روبرو شده و ملت این شبکه را جاسوس و دروغگو و نوکر ملکه انگلیس نامیده‌اند حسابی عصبانی شده است.

گفتم: مگر بی‌بی‌سی در ایران خبرنگار دارد؟

گفت: مدیر بخش فارسی بی‌بی‌سی هم گفته است ما در ایران خبرنگار نداریم و خبرنگاری که با آرم بی‌بی‌سی به میان مردم رفته بود خبرنگار بی‌بی‌سی نیست.

گفتم: مردم چه می‌دانستند که او خبرنگار بی‌بی‌سی نیست! بنابراین اعتراض شدید مردم به او نشان‌دهنده عمق دشمنی و بی‌اعتمادی مردم ایران با این شبکه انگلیسی است.

گفت: ولی مدیر شبکه بی‌بی‌سی می‌گوید؛ این ماجرا نمی‌تواند باعث دلسردی ما شود!

گفتم: به یارو گفتند؛ چه نشسته‌ای که بابات مُرد و یارو گفت؛ راستشو بگین، حتما سرما خورده نمی‌خواهید راستشو بگین،... بگین! من آمادگیش‌رو دارم!

نظرات 2 + ارسال نظر
نور مقدس دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:55 http://holylights.blogfa.com

سلام

جالب ببود
به منم سر بزن
یاعلی

چشم
حتما

ترانه بهاری دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:26 http://taraneh-bahar.mihanblog.com

سلام
عیدتــــــــــــــــــــــون مبارکــــــــــــــــــــــــــ

موفق باشید
یاعلی

عید شما مبارک
یا حق

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.