ایران سبز
ایران سبز

ایران سبز

لطفا درهر صورتــــــ انصافــ داشته باشیم!

نمی دانم! ولی وقتی مقابلِ مخالفـــِ احمدی نژاد قرار می گیرم، احساس خوبی به من نمی دهد! واقعا این بی انصافی هایی که بعضی ها در حقش می کنند،  الحق بی انصافی ست، چه از آن ضدانقلابی اش و چه از آن شبهِ بسیجی و حزبـــ اللهی اش!


خانه ی ما دوطبقه ستــــ ، یکی برای خودمان و دیگری برای مستاجر. بعد از این که این مساجـــر آخری در مسکنِ مهـــر سکنی گزید مـــا بعدِ آن مستاجر درست و حسابی پیدا نکردیم! آخر وقتی مسکن مهــــر هست دیگر...

بگذریم...


--> انرژی هسته ای را هم که همین دکتر روی پا آورد و الحمدلله بعدها طوری شد که مردم آن را دویست تومان بسته ای برایش حسابـــ کتاب باز کرده بودند! دستــــــ مریزاد دکتر جان(سال 86) بماند این که قبلش این بسته های انرژی دست چه کسی بود و با آن چه می کرد! واقعا بماند . . .

راستش این تورم ها و این گرفتاری ها و این گرانی ها  آنقدر که ما فکــ ــــر می کنیم دست تو نیست! ولی تورم  و گرانی هم حق دارند! آره دکتـــر جان! با این همه خدماتـــــ استانی و تونل ها و مسکن ها و یارانه ها و ماهواره های امیدِ ایران و پهباد ها و این تحریم ها و ... هم حق دارند سراغتــــ بیایند.


دکتر ! ببخش آن هایی را که ظاهرِ ساده ی تو را مسخره کردند و درمورد آن بدگمانی کردند. آن هایی که اختلاس ها  را به پای تو نوشتند! ببخش آنهایی را که در مورد تو "نحکمُ باالظاهــر" نه "باالباطنِ" تو  کردند. روزی همین کلمات و گمان ها و حرف ها و قضاوت ها زبان باز می کنند و وقتی ما نامردها زبان بسته ایم، شکایتـــ می کنند.

روحانی مچکریم ها  هم، همه حرفــــ است! از زحمات تو برای والیبال و فوتبال و المپیک و پارِ آن نمی توان با این جملاتــــ ِ وارداتی ،چشم پوشید! (یادمان باشد حتی به شوخی روی ناخودآگاهِ ما تاثیر می گذارد!)

درستتـــ است که ایرادات و حواشی ای هم داشتی ولی ما قبولتــــ داریم دکتر! راستش را بخواهی روی حرفـــــِ آقا حسابــــــِ ایمان باز کرده ایم:

"دولت کنونی هم نقاط قوت فراوانی دارد. گیرم نقاط ضعفی هم وجود دارد. کدامِ ما در کارکردمان ،در عملمان، نقطه ی ضعفـــ نداریم؟"


حرفــــ های مانده در گلو هم بماند ولی:

دکتر شریعتی آدم ها را به 4دسته تقسیم کرده بود،

و تو از دسته ی چهارمی!

"آنهایی که وقتی هستند نیستند و وقتی نیستند هستند!"

با این که ما وقتی بودی نفهمیدیمتــــ ولی الحمدللله که خدمتت جاری ست دیگر...؟

و بعــــد ها فهمیده خواهی شد! آقای دکتر محمود مردمی نژاد!



با این که سیاسی ستــــ (!) ولی:

متاسفم که بعضی ها رئیس جمهور انتخابـــ کردند

و هر روز نگاه هایشان را می دوزند به نرخ طلاو سکه و دلار...

                                     لطفا در این مورد هم انصافــــ داشته باشیم!

                                     این بنده خدا که نمی تواند معجزه کند!



* تاحالا انقدر سیاسی ننوشته بودم! خدا قبول کند!

*گاهی نمی شود حرفــــ نزد!

*از حرف زدن درمورد ظاهرِ کسی نهی شده ایم، چه برسد به سوءِ ظن به باطن کسی!

*اینجا پایگاه شهداستـــ، لطفا بعضی از افراد با نظرهاشان  بی احترامی نکنند که تایید نمی شود!

*الهی قبل از شَفایمان ما را شِفا بده! الهی آمین

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 13:41

ایشالا با همین محمود محشور بشی فهمتون در حد هم ست این پول هایی که به جیب زده اینم از ساده زیستی و مردم نوازیشه پول بیتالمال برداشته بر دانشگاه خودش و هزاران کوفت زهر مار دیگه که هنوز رو نشده

انشاء الله هممون با صلحا محشور بشیم و شماهم با هر آنکس که لایقش هستین
موفق باشید
باری شما و خودم دعا می کنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.