ایران سبز
ایران سبز

ایران سبز

ماهمگی احمدی روشن هستیم

اگر جوان دیروز در نقطه عطفی از تاریخ سراسر افتخار سرزمینش، با الهام از پیشینه عاشورایی مکتبش و با رهنمودهای خمینی کبیر (ره) و با شعار قیام در راه حق، مردانه زنجیرهای استبداد و ستمشاهی را گسست و بانگ آزادی و حق طلبی اش را در سراسر عالم منتشر ساخت؛ جوان امروز نیز که وامدار گذشته سرخ و رقم زننده آینده روشن است، در برگی دیگر از کتاب تاریخ سرزمینش، افسری جنگ نرم را در سنگر دانشگاه و در خط مقدم جهاد علمی اش تجربه می کند.

نسل سوم انقلاب شکوهمند اسلامی، اگرچه امام عظیم الشأنش را از نزدیک درک نکرد اما با صلابت، حامی اصل اساسی ولایت فقیه است تا آسیبی به نظام و انقلاب نرسد.

افسر جوان امروز اگرچه فاتح والفجر8 و کربلای 5 و خیبر نبود، اما فتنه ها خنثی کرد و "9دی" را جاودانه رقم زد. جوان امروز اگرچه آن روزهای پر التهاب خون و گلوله را از نزدیک ندید اما مردانه بر عهد خودپای فشرد و ذره ای از حقوق مسلم کشورش عقب ننشست.

... و دشمن بداند، ما امتداد همان امواج خروشان دیروزیم، همانان که دیو را به قعر دوزخ فرستادند و وجودشان فرش قدوم فرشته شد. و از نسل همان عاشورائیان در رکاب...

عمار های جوان علی، با معرفت ژرف خود، آنقدر روشنگری خواهند کرد تا مجالی برای جولان دادن منافقین باقی نماند و آنقدردر جهت بصیرت افزایی خواهند کوشید تا دشمنان این حکومت اسلامی را،یارای نفس کشیدن نباشد.

افسران جوان این نظام از نسل علی اکبرند، هنوز مجنون فکه و شلمچه و دوکوهه اند. در حسرت سنگرهای عشق سوختند و در فرصت سنگر علم و توانایی شان، "امید" راهی فضا کردند، "سجیل" ساختند، "جماران" به آب دادند و اصل نظام نامشروع صهیونیزم را به چالش کشاندند.

افسران امروز افتخار همسنگری با همت و باکری و خرازی را نداشتند اما شاگرد "علیمحمدی" هاو "شهریاری" ها بودند و قاطعانه در راه "رضایی نژاد" ها و "احمدی روشن" ها پا برجا مانده اند. مجسمه شاه را سرنگون نکردند اما در جنگی نرم و فتنه ای خاموش، خائنین و کارشکنان نظام و انقلاب را رسوا ساختند...

و امروز، جوان ایرانیبا جهاد علمی خویش و بیداری و معرفتش به فضل الهی ایران را به اوجاقتدار و سعادت خواهند رساند و با روحیه دادخواه و انقلابی خویش زمینه های حکومت جهانی "موعود (عج)" را فراهم خواهد آورد و با روشنگری بیان و قلم خویش فرصت عرض اندام به مخالفین داخلی و خارجی نخواهد داد و در حمایت از رهبرش، امام خامنه ای(حفظه الله تعالی) چونانمیثم تمار ثابت قدم خواهد بود... انشاالله.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.